Turisme de Cambrils instal·la un sistema informatiu 24 hores al punt d'informació situat davant del Club Nàutic
Cambrils disposa des d'aquest mes de maig d'un nou sistema informatiu instal·lat en el punt informatiu que el Patronat té davant del Club Nàutic. Es tracta d'un Sistema Mixt d'Informació, amb un programa informàtic que ofereix la informació més sol·licitada pels turistes.
La novetat del sistema és el mecanisme d'ús, que permet a l'usuari consultar el que necessiti tocant únicament el vidre de l'oficina. Això facilita la instal·lació dels equips dins de l'oficina, enfocant la pantalla a l'exterior.
El Patronat ha optat per la instal·lació del SIM en aquest punt estratègic per afavorir que tothom pugui trobar de forma senzilla i fàcil, la informació que necessitin a qualsevol hora i qualsevol dia, tot i que l'oficina estigui tancada, amb els telèfons d'interès, les adreces i els principals llocs turístics.
Aquest és el segon punt permanent d'informació que el Patronat instal·la al municipi. El primer està instal·lat a l'oficina central del Patronat i permet també consultar la disponibilitat d'allotjament i trucar directament als establiments per fer les reserves així com accedir al web de Turisme de Cambrils i fins i tot enviar correus electrònics.
Segons la regidora de Turisme Anna López, "l'oficina de turisme de Cambrils ha d'avançar en la comunicació i en la innovació dels seus equips i aquesta nova infraestructura és una prova per aconseguir un servei permanent d'informació al poder oferir els 365 dies de l'any i les 24 hores del dia, la informació turística que necessiten els nostres visitants".
La novetat del sistema és el mecanisme d'ús, que permet a l'usuari consultar el que necessiti tocant únicament el vidre de l'oficina. Això facilita la instal·lació dels equips dins de l'oficina, enfocant la pantalla a l'exterior.
El Patronat ha optat per la instal·lació del SIM en aquest punt estratègic per afavorir que tothom pugui trobar de forma senzilla i fàcil, la informació que necessitin a qualsevol hora i qualsevol dia, tot i que l'oficina estigui tancada, amb els telèfons d'interès, les adreces i els principals llocs turístics.
Aquest és el segon punt permanent d'informació que el Patronat instal·la al municipi. El primer està instal·lat a l'oficina central del Patronat i permet també consultar la disponibilitat d'allotjament i trucar directament als establiments per fer les reserves així com accedir al web de Turisme de Cambrils i fins i tot enviar correus electrònics.
Segons la regidora de Turisme Anna López, "l'oficina de turisme de Cambrils ha d'avançar en la comunicació i en la innovació dels seus equips i aquesta nova infraestructura és una prova per aconseguir un servei permanent d'informació al poder oferir els 365 dies de l'any i les 24 hores del dia, la informació turística que necessiten els nostres visitants".