Comerç
S'activa la campanya «Aquesta primavera, estimo Cambrils, compro a Cambrils» per fomentar el comerç de proximitat
L’Ajuntament, juntament amb les tres entitats de comerciants del municipi (Unió de Botiguers de Cambrils, La Vila Comerç i Xarxa del Port), presenten la tercera edició de la campanya "Estimo Cambrils, compro a Cambrils" per fomentar un consum conscient i de proximitat. La campanya posa de manifest els beneficis que suposa consumir de forma local, que és una manera d’adquirir productes de forma senzilla i ràpida, de màxima qualitat i amb un servei molt personalitzat. Consumir localment, també, ajuda a la construcció de municipis menys contaminants perquè permet el desplaçament a peu.
El regidor de Promoció Econòmica, Juan Carlos Romera, ha destacat la importància del comerç local en l'àmbit de l'economia, la salut o el medi ambient i ha explicat que la campanya vol donar a conèixer l’impacte de les nostres decisions de consum. En aquest sentit, el regidor ha assegurat que el Departament de Promoció Econòmica aposta fermament per convertir Cambrils en una marca de shopping durant tot l’any i desestacionalitzar l’economia.
Una campanya d’èxit que ja compta amb tres edicions
Aquesta acció sorgeix de la campanya que es va crear la tardor de 2020 i que tenia per objectiu reactivar el comerç, després dels mesos més durs de pandèmia. L’èxit de la campanya va propiciar crear una segona edició, el passat Nadal, amb el llançament de Per Nadal, estimo Cambrils, compro a Cambrils. Aquesta primavera, la campanya continua per seguir generant vincle entre el comerç, la ciutadania i el municipi.
Un disseny amb valor afegit
Com tota la campanya "Estimo Cambrils, compro a Cambrils", aquesta edició també té impacte social, ja que els elements gràfics que acompanyen els missatges estan creats per les persones amb diversitat funcional que participen a l’Estudi Creatiu i de Disseny que impulsa la Fundació Topromi (Fundació Catalunya La Pedrera).