Amb l'arribada de l'estiu, Turisme de Cambrils intensifica les accions per promocionar el municipi
Amb l'arribada de l'estiu, Turisme de Cambrils intensifica les accions de promoció del municipi. Per una banda, s'ha realitzat un fam trip (viatge de familiarització) per a un grup d'agents turístics dels Estats Units, concretament de Los Angeles, a través del Patronat de Tursime de la Diputació de Tarragona i lOficina Espanyola de Turisme de Los Angeles.
A aquests professionals sels va organitzar una ruta per la Costa Daurada durant 10 dies, fent parada a la zona del Priorat, a Tarragona i a Cambrils per tal que coneguessin aquestes zones. El motiu era buscar nous destins per incloure després als seus catàlegs de viatge.
Turisme de Cambrils va acompanyar el grup en un visita per la zona del barri marítim i els va convidar a dinar al Restaurant Miquel. El xef els va preparar un menú pensat per als gustos dels americans sense deixar de banda la tradició gastronòmica marinera, que, segons van manifestar els agents americans, els va satisfer molt.
Una altra de les accions de promoció del municipi és la presència de Turisme de Cambrils serà en un workshop (taller) organitzat per Turisme de Catalunya i dirigit a 60 operadors turístics de tot Europa que comercialitzen, sobretot, els destins especialitzats en turisme familiar i nàutica. Lacció sefectuarà a lhotel Caribe Resort. Turisme de Cambrils preveu tenir 18 reunions amb diferents operadors turístics interessats amb el producte.
Per tal damortitzar el temps de les entrevistes, es regalarà a cada professional una memòria USB amb tota la informació necessària del municipi per tal de tenir-ho tot en el mínim espai.
Cal esmentar que una trentena daquests operadors turístics van venir a Cambrils, el passat dimarts, per visitar les instal·lacions relacionades amb el turisme familiar i nàutic del Càmping Joan i del Pueblo El Dorado Playa, on sels va oferir un sopar.
A aquests professionals sels va organitzar una ruta per la Costa Daurada durant 10 dies, fent parada a la zona del Priorat, a Tarragona i a Cambrils per tal que coneguessin aquestes zones. El motiu era buscar nous destins per incloure després als seus catàlegs de viatge.
Turisme de Cambrils va acompanyar el grup en un visita per la zona del barri marítim i els va convidar a dinar al Restaurant Miquel. El xef els va preparar un menú pensat per als gustos dels americans sense deixar de banda la tradició gastronòmica marinera, que, segons van manifestar els agents americans, els va satisfer molt.
Una altra de les accions de promoció del municipi és la presència de Turisme de Cambrils serà en un workshop (taller) organitzat per Turisme de Catalunya i dirigit a 60 operadors turístics de tot Europa que comercialitzen, sobretot, els destins especialitzats en turisme familiar i nàutica. Lacció sefectuarà a lhotel Caribe Resort. Turisme de Cambrils preveu tenir 18 reunions amb diferents operadors turístics interessats amb el producte.
Per tal damortitzar el temps de les entrevistes, es regalarà a cada professional una memòria USB amb tota la informació necessària del municipi per tal de tenir-ho tot en el mínim espai.
Cal esmentar que una trentena daquests operadors turístics van venir a Cambrils, el passat dimarts, per visitar les instal·lacions relacionades amb el turisme familiar i nàutic del Càmping Joan i del Pueblo El Dorado Playa, on sels va oferir un sopar.