Turisme
L'Aliança turística es promociona al mercat de proximitat
Durant les fires s’han ofert degustacions de Vermut de Reus i s’ha comptat amb la presència d’animació de PortAventura World
Els municipis de Salou, Cambrils, Reus i Vila-seca, juntament amb PortAventura World, es promocionen conjuntament aquest mes de maig a Bilbao i Saragossa, per reforçar així l’estratègia del pla d’accions al mercat nacional. Pel que fa a Bilbao, l’acció promocional ha inclòs la presència a la fira Expovacaciones (6, 7 i 8 de maig), mentre que a Saragossa, l’acció s’ha dut a terme a la fira Aratur (13, 14 i 15 de maig). Els representants dels municipis van atendre diversos mitjans convidats als estands que van rebre un welcome pack amb material fotogràfic i audiovisual per complementar la informació turística dels municipis, productes de proximitat i marxandatge.
Durant les fires s’han ofert degustacions de Vermut de Reus i s’ha comptat amb la presència d’animació de PortAventura World. En el cas de la capital aragonesa, la promoció s’ha complementat amb un reportatge a la televisió local aragonesa La8 Zaragoza i l’emissió durant 3 mesos del video-spot conjunt de l’Aliança, així com el vinilat de dues línies de bus urbà a la ciutat. Ambdues accions promocionals han estat valorades molt positivament, amb una gran afluència de famílies que continuen posicionant els municipis com les més desitjades per aquesta temporada 2022. La majoria dels visitants a l’estand van mostrar intenció de reserva i molt interès per conèixer els atractius proposats pels membres de l’Aliança.
Amb la previsió de creixement del mercat nacional, es valoren molt positivament les iniciatives plantejades al Pla d’accions 2022 de l’Aliança.