El Patronat de Turisme promociona els atractius de la població a un periodista alemany
Turisme Cambrils, continuant amb la seva línia de promocionar la població a periodistes i agents de viatges de tota Europa, va acollir el passat diumenge, 1 de juliol i de la mà del Patronat de Turisme de la Diputació, a un periodista freelance alemany que escriu, entre daltres, per a la publicació Magazine Frankfurt.
Aquest periodista, Michael Ritter, ha estat dos dies a la Costa Daurada durant els quals ha visitat Cambrils, Tarragona, Reus, i el Priorat.
En la seva estada a Cambrils, el periodista va poder conèixer loferta turística de la població, els elements més diferenciadors i identificadors, a més de conèixer les arrels marineres i el maridatge entre les tradicions del municipi i el turisme que ens visita cada any atret, entre daltres pel sol i la platja, però també per loferta gastronòmica, cultural i comercial.
La certificació i lespecialització de la població com a destinació de Turisme Familiar va ser un altre dels punts forts a destacar durant la visita. La jornada es va completar amb un sopar per mostrar in situ el per què Cambrils és la Capital Gastronòmica de la Costa Daurada. El periodista té previstes varies entrevistes per Catalunya a personatges molt representatius com Ferran Adrià.
Segons la Regidora de Turisme, Anna López, des de començaments dany, Turisme de Cambrils ha promocionat personalment la població amb visites específiques a més de 160 professionals, tant de mitjans de comunicació especialitzats, com agents de viatges i tour operadors de tot tipus de nacionalitats, fins i tot un grup damericans, en concret de Los Angeles, especialitzats en cultura i gastronomia.
Aquest periodista, Michael Ritter, ha estat dos dies a la Costa Daurada durant els quals ha visitat Cambrils, Tarragona, Reus, i el Priorat.
En la seva estada a Cambrils, el periodista va poder conèixer loferta turística de la població, els elements més diferenciadors i identificadors, a més de conèixer les arrels marineres i el maridatge entre les tradicions del municipi i el turisme que ens visita cada any atret, entre daltres pel sol i la platja, però també per loferta gastronòmica, cultural i comercial.
La certificació i lespecialització de la població com a destinació de Turisme Familiar va ser un altre dels punts forts a destacar durant la visita. La jornada es va completar amb un sopar per mostrar in situ el per què Cambrils és la Capital Gastronòmica de la Costa Daurada. El periodista té previstes varies entrevistes per Catalunya a personatges molt representatius com Ferran Adrià.
Segons la Regidora de Turisme, Anna López, des de començaments dany, Turisme de Cambrils ha promocionat personalment la població amb visites específiques a més de 160 professionals, tant de mitjans de comunicació especialitzats, com agents de viatges i tour operadors de tot tipus de nacionalitats, fins i tot un grup damericans, en concret de Los Angeles, especialitzats en cultura i gastronomia.