Societat

Solidaritat

La 15a edició de la campanya «Una poma per la vida» recapta 47.872€ per a l'esclerosi múltiple

Els fons recaptats amb aquesta campanya solidària es destinaran íntegrament a la recerca i l’acompanyament de les persones amb esclerosi múltiple

Per Redacció

Imatge de la jornada solidària en favor de l'esclerosi
Imatge de la jornada solidària en favor de l'esclerosi | Cedida

Impulsada per la Fundació Esclerosi Múltiple amb la col·laboració de Bonpreu i Esclat, la 15a edició de la campanya "Una poma per la vida" ha aconseguit recaptar 47.872€ gràcies a la venda de 31.915 pomes solidàries, tant físiques com virtuals. Els fons recaptats amb aquesta campanya solidària es destinaran íntegrament a la recerca i l’acompanyament de les persones amb esclerosi múltiple des del moment del diagnòstic per oferir-les els serveis necessaris en funció de l’evolució de la malaltia: neurorehabilitació, intermediació laboral o suport psicològic, entre d’altres.

"Una poma per la vida" es va celebrar el dissabte 22 d’octubre als supermercats Bonpreu i Esclat de tota Catalunya, on més de 400 persones voluntàries van animar als clients a comprar les pomes solidàries i de proximitat de les comarques de Lleida i de Girona a un preu simbòlic d’1,5€, a més de difondre la tasca que realitza la Fundació amb les persones que conviuen amb aquesta malaltia neurodegenerativa.

Pastís commemoratiu del 15è aniversari

En l’edició d’enguany, han donat suport a la iniciativa els pastissers Christian Escribà i Pol Escribà, encarregats d’elaborar el pastís commemoratiu del 15è aniversari i deliciosos panellets amb les pomes solidàries com a ingredient principal. Alhora, s’han sumat a la iniciativa la xef Ada Parellada i la influencer dietista i nutricionista, Gina Estapé, i la periodista Rebeca Rodríguez que van fer una crida a la participació ciutadana a través de les seves xarxes socials.

Al web www.unapomaperlavida.cat es pot trobar la recepta dels panellets de poma d’en Christian Escribà, també podeu seguir la recepta pas a pas al vídeo que ha penjat al seu Instagram. Aquelles persones que no van poder desplaçar-se als supermercats, però vulguin participar en la campanya a través d’aquesta mateixa web també es podrà continuar comprant pomes virtuals fins a finals d’octubre amb missatges com "La temptació no és la poma, ets tu" o "El pecat seria no regalar-te-la".

Comenta aquest article