Naùtica
Nàutic Parc es posiciona al mercat alemany des del saló nàutic Boot Düsseldorf
L'àrea comercial de Nàutic Parc ha donat a conèixer a agències i touroperadors germànics especialitzats, les activitats que s’ofereixen a la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre
Amb l’objectiu de posicionar el turisme nàutic del territori al mercat d’Alemanya, Nàutic Parc-Estació Nàutica ha portat la seva àmplia oferta d’experiències al mar al prestigiós Boot Düsseldorf, el saló nàutic més important d’Europa. Allí, l’àrea comercial de Nàutic Parc ha donat a conèixer a agències i touroperadors germànics especialitzats, les activitats que s’ofereixen a la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre.
Al Boot Düsseldorf, Nàutic Parc ha avançat algunes de les línies estratègiques de futur que s'han treballat durant els darrers mesos per tal d’ampliar encara més la temporada. Entre aquestes línies destaca l’aposta pel nou producte Sailing Training Camps, la potenciació de l’anomenat turisme d’empresa amb la revisió global de l’oferta MICE i la incorporació pròximament de l’alemany com cinquè idioma a la pàgina web nauticparc.com
A aquesta prestigiosa fira hi ha participat també el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, amb la seva vice-presidenta, Camí Mendoza, i la gerent, Marta Farrero, així com la directora general de Turisme de la Generalitat, Marta Domènech, amb Josep Llorca, comercial de Nàutic Parc.