Informació general

Nàutica

Hermanos Guasch llança un cercador virtual d'embarcacions que posa al centre el client i el seu projecte de navegació

Hermanos Guasch avança en la digitalització del mercat nàutic i presenta una renovada web adaptada a les noves necessitats del públic

Per Redacció

Imatge de la renovada pàgina web
Imatge de la renovada pàgina web | Cedida

Hermanos Guasch projecta la seva oferta nàutica a l’entorn digital amb una pàgina web a l’avantguarda dels nous usos de les tecnologies. La companyia ha desenvolupat un espai totalment enfocat a la millora de l’experiència digital de l’usuari amb un conjunt de funcionalitats punteres en el sector nàutic que passen per un buscador intel·ligent d’embarcacions segons els usos que el futur armador li donarà a la seva embarcació i una àrea privada del client, entre altres característiques destacades.

Després de mesos de treball i inversió en innovació, Hermanos Guasch presenta el seu nou aparador digital amb la voluntat d’oferir un servei complet i eficaç als navegants, especialment en un context en el qual s’han accelerat els processos digitals. Amb la posada en marxa de la nova pàgina web, la companyia posa de manifest la seva aposta per la dinamització de les embarcacions esportives de drassanes de la talla de Beneteau, Astondoa, Sasga Yachts, Excess i CNB Yachts, donant major visibilitat al seu ampli catàleg de productes i serveis amb una estètica molt visual i una estructura
especialment pràctica.

L’embarcació més afí a tan sols 4 clics

Entre les funcions més avançades de la pàgina, i alhora més pràctiques i fàcils d’utilitzar, es troba l’assistent virtual “Troba la teva embarcació”. Mitjançant 4 senzilles preguntes que ha de respondre l’usuari sobre les seves preferències de navegació, el sistema li proporciona el model d’embarcació que millor respon als seus interessos i li ofereix la informació tècnica perquè descobreixi al complet les seves prestacions.

La lògica interna del buscador virtual ha estat elaborada per l’equip d’Hermanos Guasch, basant-se en el seu expertise i coneixement tant dels models com de les necessitats dels clients, per oferir una funcionalitat amb gran valor afegit pels usuaris. A més, es pot navegar lliurement pel catàleg d’ofertes de la companyia, que compta amb un filtre personalitzable que mostra en temps real els resultats segons els interessos establerts sobre l’estat del vaixell (ocasió, nou o oportunitats), l’eslora del casc, el tipus d’embarcació, el model i el preu.

Enllaç per a accedir a l’assistent virtual: fes clic aquí.

La resposta dels usuaris en números

El site hermanosguasch.com està concebut per atendre les necessitats dels diferents tipus d’usuaris nàutics, des d’aquells que estan començant en el món de la nàutica d’esbarjo fins a navegants experts. En aquest sentit, l’usuari té al seu abast informació detallada sobre les marques, el procés de compra d’una embarcació o el seu finançament, a més d'aprofundir en altres aspectes vinculats a gestions, assegurances nàutiques, venda, manteniment i taller, etc., obtenint una visió integral de 360º de tots els serveis nàutics que es trobin al seu abast.

D'ençà que es va implementar la nova web, Hermanos Guasch ha percebut un increment en el temps que l’usuari inverteix visitant les seves pàgines d’un 16%, passant de 0.57 segons de mitjana a 1.32 minuts. A més, el percentatge de rebot, és a dir, d’usuaris que abandonen la pàgina web sense interactuar amb ella, ha disminuït en un 22%.

Per la seva part, les dades recollides des de febrer, quan es va establir definitivament l’assistent virtual, mostren com el 40% dels usuaris que han visitat el web d’Hermanos Guasch han utilitzat aquest buscador i obtingut un resultat després de respondre les 4 preguntes bàsiques.

El Director Comercial i de Màrqueting d’Hermanos Guasch, Xavi Sardà, assenyala que s’ha cuidat fins al més mínim detall perquè l’experiència de navegació web sigui completa i intuïtiva: “Estem davant d’una pàgina dinàmica que integra aplicatius interactius d’alt valor afegit per al mercat nàutic. El web no només aglutina el catàleg d’ofertes, FAQS i informació més actualitzada del sector, sinó que, fins i tot, és capaç d’oferir, en el moment de cerca de l’usuari, el model d’embarcació que més s’ajusti a les preferències. A més, li permet gestionar i emmagatzemar la informació a la seva àrea
privada i consultar-la sempre que ho desitgi”.

L’Apunt

Informació exclusiva a l'àrea privada
Una altra de les novetats que presenta la pàgina web és l’àrea privada, a través de la qual es pot accedir a diferents avantatges com la galeria d’embarcacions marcades com a preferides, el comparador d’ofertes i models, així com la safata de notificacions rellevants per l’usuari.

Amb aquesta nova aposta digital, el CEO d’Hermanos Guasch, Rodolf Guasch, afirma que un dels principals objectius és “contribuir al desenvolupament del mercat nàutic amb plataformes que responguin al comportament dels usuaris i, per descomptat, a les tendències digitals del moment per, així, apropar a tots els perfils la passió pel mar d’un mode accessible i altament personalitzat”.

Comenta aquest article