Col·laboració
Revista Cambrils i Repsol signen un acord de col·laboració per la celebració dels 70 anys de la publicació
L'acord s'inscriu en el marc del compromís de Repsol amb el territori i amb el sector cultural
Revista Cambrils i Repsol han signat un acord de col·laboració per la celebració dels 70 anys de la publicació. L'acord s'inscriu en el marc del compromís de Repsol amb el territori i amb el sector cultural. Javier Sancho, director del complex industrial de Repsol a Tarragona, ha destacat que la companyia "acredita una llarga trajectòria de col·laboracions amb entitats de la demarcació, especialment, amb aquelles que impulsen i mantenen iniciatives de caràcter cultural, que es desenvolupen en l’entorn proper a les seves instal·lacions industrials".
Revista Cambrils va néixer el setembre de 1953 i, des de ja fa més de 15 anys, publica també el diari digital revistacambrils.cat, un dels pioners a Catalunya a Internet. Amb motiu d'aquest aniversari, la publicació local ha programat una sèrie d'activitats tant internes com externes, per commemorar aquest esdeveniment, unes activitats que es clouran el mes de desembre amb una exposició de les fotografies que els fotògrafs locals van publicant durant l'any a les pàgines centrals especials de la revista.
Una de les publicacions més veteranes de Catalunya
Javier Sancho ha destacat que "té tot el sentit sumar-se a la celebració d'aquests 70 anys d'una de les publicacions més veteranes de Catalunya i un referent en el món de la comunicació local". Per la seva part, el president de l'Associació Cultural Revista Cambrils, Josep Capella, ha explicat que aprofitaran l'aniversari per reforçar els vincles de la publicació amb la societat cambrilenca, per apropar-se encara més als lectors, als anunciants i als subscriptors, i per intentar connectar amb sectors de població més joves que tenen altres formes d'informar-se. Capella s'ha mostrat orgullós de mantenir l'ADN dels fundadors, "el cambrilenquisme", que ha garantit l’èxit de la publicació i que fa que la Revista no sigui vista només com un mitjà de comunicació, sinó que forma part de l’essència cambrilenca. "La proximitat, el quilòmetre zero de la informació, és la clau perquè mitjans petits com el nostre puguin sobreviure" ha destacat el periodista, alhora que agraeix la col·laboració de les grans empreses del territori com Repsol, amb les entitats més petites, que sovint troben moltes dificultats a l'hora d'accedir a altres vies d'ajuts.
A l’acte de signatura del conveni entre Repsol i Revista Cambrils, també hi ha participat el director de Relacions Externes de Repsol, Josep Bertran, i el director de Revista Cambrils, Lluís Rovira.