Eleccions municipals
El PP fa públic el seu programa electoral a través de les xarxes i estrena canal de Tik Tok
El lema general de la campanya popular és “El Cambrils que volem” i estableix l'objectiu a mitjà llarg termini d'arribar als 50.000 habitants
El Partit Popular de Cambrils ha presentat el seu programa electoral per les eleccions municipals del 28 de maig. El lema general de la campanya serà “El Cambrils que volem”, en referència a l'aposta per integrar propostes que han rebut des d'associacions i veïns del municipi.
En la presentació del programa, David Chatelain destaca el canvi “indubtablement a millor” que hi ha hagut al govern des de la moció de censura. Segons el candidat del PP, l'entrada del seu partit a l'executiu ha dotat a l'Ajuntament d'un “plantejament econòmic seriós i rigorós”. “No és casualitat, és la nostra manera de fer les coses”, destaca Chatelain.
Entre les propostes d'aquest programa que el PP descriu com “molt il·lusionant” destaca l'objectiu a mitjà i llarg termini d'arribar als 50.000 habitants per assolir un canvi d'estatus que comportaria “oportunitats interessants”. Dins del projecte de ciutat de David Chatelain, es contempla fer un Pla Integral de millora dels vials i voreres i una revisió general de l'enllumenat públic, tant al centre com als barris. Una altra proposta prioritària pels populars és la remodelació del carrer Pau Casals. També volen remodelar el carrer Orquídies, construir la nau de la brigada, el nou poliesportiu i una nova comissaria de Policia Local.
El PP estrena Tik Tok
Per difondre el programa, el Partit Popular donarà importància a la par audiovisual amb l'obertura d'un canal de Tik Tok. L'ús intensiu de les xarxes complementarà la campanya tradicional, faran visites i reunions presencials per donar a conèixer el seu programa.