Societat

Comerç

La Unió de Botiguers posa en marxa la campanya «Benvingut pelut»

Hi ha 42 establiments associats a participar a la campanya que fomenta la inclusió de les mascotes

Per Redacció

Imatge d'una mascota passejant per un comerç
Imatge d'una mascota passejant per un comerç | Andreu Dalmau

Unió de Botiguers de Cambrils està fent una crida a tots els establiments perquè obrin les seves portes i diguin “Benvinguts peluts” ja que, segons afirmen, "en els últims anys, s'ha vist un canvi de paradigma en la manera com la gent veu les mascotes. Deixen de ser simplement animals de companyia per a convertir-se en membres importants de les famílies". Amb aquesta campanya, la UB vol "fomentar la inclusió i crear un entorn amigable on les mascotes siguin ben rebudes i amb respecte. Quan els establiments permeten l’entrada de mascotes, no només afavoreixen als propietaris d’animals, sinó que també enriqueixen l’experiència dels altres clients”.

La presència de mascotes, segons la UBC, pot crear un ambient més relaxat, disminuir l’ansietat i fins i tot incentivar les converses i les connexions socials entre les persones, a més pot compensar amb la fidelitat de clientela satisfeta. La campanya “Benvinguts peluts” no només crea espais més amables per a ells, sinó que també busca promoure una societat més inclusiva i empàtica.

En breu, tots els establiments inscrits a la campanya rebran un distintiu per a donar la benvinguda a les mascotes dels seus clients. Aquest distintiu ha estat dissenyat per l’artista cambrilenca Marta Nolla i la Unió de Botiguers de Cambrils.

Comenta aquest article