Informació general

Turisme

El sector turístic de Tarragona formarà més de 1.700 professionals en més de 100 cursos

Destaquen una formació sobre l'ús del Chat GPT, cursos de cuina japonesa o tècniques sobre baig cooking

Per Redacció

D'octubre a desembre es duran a terme 13 cursos on hi participaran unes 200 persones
D'octubre a desembre es duran a terme 13 cursos on hi participaran unes 200 persones | Cedida

La Federació Empresarial d'Hostaleria i Turisme de Tarragona (FEHT) ha presentat l'oferta en cursos i formació adreçada a treballadors i treballadores en actiu o fixes discontinus del sector turístic de la demarcació. Aquests cursos els organitza l'Associació Hotelera Costa Daurada i Terres de l'Ebre i hi participen treballadors i treballadors dels hotels, càmpings i apartaments de les empreses que formen part de les associacions integrades a la FEHT.

Tal i com ha anunciat Albert Savé, president de l'associació, d'octubre a desembre es duran a terme 13 cursos on hi participaran unes 200 persones. “Entre aquestes formacions, en destaquen les d'idiomes en diferents nivells, formacions per al departament de cuina, restauracó, pisos, recursos humans, màrqueting i plans d'igualtat”, apunta Savé.

També s'ha presentat la formació de l'any vinent. Així, durant el 2024 es preveuen més de 100 cursos on hi participaran més de 1.500 treballadors i treballadors d'establiments turístics. Com a formacions destacables, Savé ha informat de cursos innovadors com “formació sobre l'ús de ChatGPT, cursos de cuina japonesa avançada, tècniques de baig cooking, cursos sobre sostenibilitat mediambiental o com utilitzar TikTok per a empreses, entre altres...”

Per la seva banda, Berta Cabré, presidenta de la FEHT, ha explicat que estan “molt orgullosos” de l'acollida que estan tenint les formacions i l'aposta i l'esforç que fan els treballadors i treballadores per continuar formant-se en pro del sector. “Els recursos humans són la clau de l'èxit dels nostres establiments d'allotjament i som coneixedors que cal invertir en la seva formació i millorar la seva motivació”, reflexiona Cabré, “als nostres establiments hi ha d'haver personal qualificat que tracti els visitants com si estiguessin a casa seva”.

Comenta aquest article