Informació general

Educació

L'escola Guillem Fortuny acull una jornada d'educació matemàtica

Un centenar de professors van compartir coneixements amb valuoses propostes i aprenentatges per aplicar a les aules

Per Redacció

La jornada es va centrar en les activitats anomenades de terra baix
La jornada es va centrar en les activitats anomenades de terra baix | Cedida

El passat dissabte 18 de novembre es va realitzar una jornada d’educació matemàtica a l’escola Guillem Fortuny, organitzada per l’associació de mestres i professors de matemàtiques de les comarques meridionals (APMCM).

La jornada es va centrar en les activitats anomenades de terra baix, sostre alt i parets amples. Són activitats en les quals tots els alumnes se senten involucrats en el procés d’aprenentatge, de manera que tothom les pot començar i cadascú pot aprofundir segons les seves possibilitats.

A la jornada hi va haver dues conferències plenàries i dues franges de cinc tallers diferents amb propostes des d’educació infantil fins a batxillerat. Hi van assistir més de 100 docents de l’àmbit matemàtic que van poder gaudir i aprendre compartint coneixement, amb valuoses propostes i aprenentatges per aplicar a les aules.

A més a més s’hi podien trobar tot un ventall de recursos i idees que s’exposaven a les 7 taules de materials. Vam comptar amb la presència de les presidentes de les associacions de matemàtiques APMCM i FEEMCAT, així com amb el director dels Serveis Territorials de Tarragona, la subdirectora d’Ordenació Curricular d’Educació i el regidor d’Educació de l’Ajuntament de Cambrils.

A la jornada hi va haver dues conferències plenàries (Foto: Cedida)

 

Comenta aquest article