Informació general

Nàutica

Nàutic Parc inicia a França les accions de promoció del 2024

Aquesta acció ha estat la primera de les que realitzarà l'entitat per trencar l'estacionalitat de la temporada

Per Redacció

Jordi Rom, gerent de Nàutic Park, amb l'equip directiu de Turisme de Catalunya a França
Jordi Rom, gerent de Nàutic Park, amb l'equip directiu de Turisme de Catalunya a França | Cedida

Nàutic Parc Costa Daurada i Terres de l'Ebre ha iniciat aquesta setmana les seves accions de promoció de cara a la temporada 2024. Ho ha fet a França, concretament a París, amb una trobada amb l'equip de Turisme de Catalunya França; amb la participació al Salon de la Plongée de París, especialitzat en submarinisme, i amb la reunió amb agències especialitzades del país veí.

Aquesta acció ha estat la primera de les que realitzarà Nàutic Parc per trencar l'estacionalitat de la temporada amb la segmentació i l'especialització de l'oferta com objectius. D'aquesta manera es vol atraure un nou perfil de clients internacionals que busquen activitats amb un alt nivell experiencial. Per fer-ho possible, s'està treballant en tres àmbits: pesca esportiva, submarinisme i el Sailing Training Camps que apadrina la dues vegades campiona olímpica Theresa Zabell.  

Aprofitant l'estada a França, des de Nàutic s'han pogut copsar sensacions positives de cara a aquesta pròxima temporada que poden significar un increment significatiu de turisme francès a la destinació. També es va mantenir una reunió amb el responsable de France Station Nautique, Alain Auton, per impulsar projectes de cooperació europea entre Catalunya, França i Portugal.

Durant les pròximes setmanes, l'equip de Nàutic Parc participarà al Boot Düsseldorf, el saló nàutic més important d'Europa; Fitur, a Madrid; Danish Travel Show, a Dinamarca, així com al Meet Navartur B2B a Pamplona com accions a curt termini.

 

 

 

Comenta aquest article