Nàutica
Nàutic Parc inicia a França les accions de promoció del 2024
Aquesta acció ha estat la primera de les que realitzarà l'entitat per trencar l'estacionalitat de la temporada
Nàutic Parc Costa Daurada i Terres de l'Ebre ha iniciat aquesta setmana les seves accions de promoció de cara a la temporada 2024. Ho ha fet a França, concretament a París, amb una trobada amb l'equip de Turisme de Catalunya França; amb la participació al Salon de la Plongée de París, especialitzat en submarinisme, i amb la reunió amb agències especialitzades del país veí.
Aquesta acció ha estat la primera de les que realitzarà Nàutic Parc per trencar l'estacionalitat de la temporada amb la segmentació i l'especialització de l'oferta com objectius. D'aquesta manera es vol atraure un nou perfil de clients internacionals que busquen activitats amb un alt nivell experiencial. Per fer-ho possible, s'està treballant en tres àmbits: pesca esportiva, submarinisme i el Sailing Training Camps que apadrina la dues vegades campiona olímpica Theresa Zabell.
Aprofitant l'estada a França, des de Nàutic s'han pogut copsar sensacions positives de cara a aquesta pròxima temporada que poden significar un increment significatiu de turisme francès a la destinació. També es va mantenir una reunió amb el responsable de France Station Nautique, Alain Auton, per impulsar projectes de cooperació europea entre Catalunya, França i Portugal.
Durant les pròximes setmanes, l'equip de Nàutic Parc participarà al Boot Düsseldorf, el saló nàutic més important d'Europa; Fitur, a Madrid; Danish Travel Show, a Dinamarca, així com al Meet Navartur B2B a Pamplona com accions a curt termini.