Oci
PortAventura World arrenca la nova temporada després d'un any rècord amb 5,5 milions de visites
El resort temàtic ha inaugurat la seva nova temporada després d’un 2023 de xifres rècord amb 5,5 milions de visites
El resort temàtic PortAventura World ha inaugurat la seva nova temporada després d’un 2023 de xifres rècord amb 5,5 milions de visites (enfront dels 5,1 milions de 2022) i una ocupació hotelera del 83%. La nova temporada, estrenada ahir divendres s'allargarà fins el 6 de gener de 2025. Amb un total de 307 dies amb el resort obert, es converteix en la temporada més primerenca i llarga de la història de la companyia.
"Tornem amb gran il·lusió després d'una temporada de xifres rècord. Estem profundament agraïts a tots els clients que ens han visitat i als més de 3.000 col·laboradors que fan possible que els visitants gaudeixin d'experiències memorables. Sense ells, res d'això seria factible. En aquest 2024, ens proposem superar les nostres pròpies marques. Per això, obrim més dies que mai, avançarem l'hora d'obertura a les 10h, hem creat nous productes com l'obertura anticipada i exclusiva per als clients dels nostres hotels, presentarem nous espectacles i expandirem el Dreams Village. Tot això, entre moltes altres sorpreses, amb l'objectiu que els nostres clients s’emportin records únics de la seva estada", afirma David García, director general de PortAventura World.
Per segon any consecutiu i després de l'èxit de 2023, es dona el tret de sortida amb la celebració del Carnaval. Fins al 17 de març els visitants podran gaudir de shows especials inspirats en els carnavals del Brasil i Venècia, dues de les festivitats més emblemàtiques del món per aquestes dates. Destaquen els espectacles de Carnival Parade, Aires de Carnaval, Viva Carnaval, La Reina del Carnaval o Magic Carnaval. També hi haurà animació de carrer per tot el parc, amb comparses, batucades i xancuts, procedents de localitats veïnes.
Així mateix, el resort ha anunciat que obrirà Grand Canyon Rapids des del principi en aquesta nova temporada, a més del Templo del Fuego, una de les atraccions més icòniques i diferencials del parc, i l'àrea de la Xina Baixa amb el seu espectacle especial Carnaval Bubble al Temple Màgic, apostant també per oferir cada vegada més opcions de lleure als més petits de la casa.
Nous productes per continuar millorant l'experiència del visitant
A partir del mes de març, el resort llança la seva primera ‘tour experience’, un paquet d'experiències exclusives i personalitzades que permetrà al visitant gaudir d'un tour guiat de la mà d'un expert del resort; accés Express Premium VIP a les atraccions de PortAventura Park i Express Ferrari Land; seient reservat als principals espectacles; menjars al restaurant The Iron Horse, i molt més. La proposta busca oferir als visitants l'oportunitat de conèixer i descobrir tots els secrets i curiositats del parc des d'una altra perspectiva.
Un altre dels projectes impulsats pel resort en la nova temporada és la creació de team buildings ‘a mida’ per a petites i mitjanes empreses al parc. La companyia oferirà la possibilitat d'accedir a productes personalitzats i adaptats a totes les necessitats i pressupostos, amb ofertes en entrades per a grups, paquets amb activitats i fins i tot l'obertura en exclusiva d'àrees temàtiques del resort.