Cultura

Ensenyament

L’escola Guillem Fortuny acull onze mestres d’Eslovènia, Finlàndia i Portugal en el marc del projecte Erasmus+

El professorat que ha participat en aquesta mobilitat ha pogut conèixer, in situ, els enfocaments metodològics emprats a les aules

Per Redacció

Foto conjunta del professorat que ha participat en el projecte Erasmus +
Foto conjunta del professorat que ha participat en el projecte Erasmus + | Cedida

Aquesta setmana de Sant Jordi i dins de l’Acreditació Erasmus Plus 2021-2027, l’escola Guillem Fortuny ha acollit onze mestres de tres països europeus: Eslovènia, Finlàndia i Portugal. Ha estat una visita en règim d’observació i aprenentatge (job shadowing), amb l’objectiu de mostrar i compartir les diferents bones pràctiques que realitza l'escola.
El professorat que ha participat en aquesta trobada ha pogut conèixer, in situ, els enfocaments metodològics emprats a les aules, tals com els ambients d’aprenentatge, les caixes d’aprenentatge, enfocaments metodològics STEAM, robòtica o TEO (taller oral en llengua anglesa), així com el funcionament del sistema educatiu i la impartició de les diferents àrees.

Entre els objectius del projecte Erasmus+ es contempla promoure la inclusió, la innovació amb la incorporació de noves metodologies de treball, l’ús d’eines digitals, la preservació del medi ambient i els valors democràtics. Aquest projecte permet la millora dels aprenentatges de les llengües estrangeres i la internacionalització del centre i de la ciutat mitjançant les tradicions i la cultura del territori.

Sessió de treball del professorat que ha participat en la trobada a l'escola Guillem Fortuny (Foto: cedida)

 

Comenta aquest article