Serveis
Comaigua engegarà una campanya d'enquestes telefòniques la segona quinzena de juny
Aquesta campanya servirà a l'ens per a mesurar la qualitat del servei que ofereix i així poder establir un pla d’acció per a millorar
Comaigua engegarà, novament, la campanya d'enquestes telefòniques que es va ajornar el passat mes de març i la qual s'iniciarà el proper 15 de juny. Aquesta campanya servirà a l'ens per a mesurar la qualitat del servei que ofereix i així poder establir un pla d’acció per a millorar. Segons un comunicat de Comaigua, "a través d'aquesta enquesta busquem obtenir indicadors concrets sobre la percepció dels usuaris en relació amb el servei, la qualitat de l'atenció rebuda i les necessitats específiques. Els resultats obtinguts ens permetran avaluar l'evolució de la satisfacció dels usuaris".
Aquesta enquesta serà telefònica i en cap moment es demanaran dades personals com el nom, cognoms, adreça de correu electrònic, números de compte bancari o dades de targetes de crèdit o dèbit. Tampoc es proporcionaran codis de Whatsapp ni es faran visites a domicilis particulars. "La teva privacitat és una prioritat per a nosaltres i garantim que la participació d'aquesta enquesta serà totalment anònima i en un entorn segur" ha informat l'empresa.
L’última enquesta que es va realitzar va ser l’any 2022 i enguany es tornar a fer per a comparar resultats.