Cultura

Cultura

El Departament de Cultura renova la seva imatge corporativa

El nou disseny està present en el nou programa en format diari del qual se'n repartiran 12.000 exemplars per tot Cambrils

Per Andreu Dalmau

El regidor Jordi Barberà i diferents representants del teixit cultral cambrilenc, llegint el nou programa en format diari de paper
El regidor Jordi Barberà i diferents representants del teixit cultral cambrilenc, llegint el nou programa en format diari de paper | Andreu Dalmau

El Departament de Cultura modernitza la seva imatge amb l'objectiu d'integrar tota l'extensa programació de l'any sota del mateix paraigües. El nou disseny corporatiu, auster i basat en els colors blanc i negre, estarà present per Cambrils amb la difusió d'un programa en format diari de paper que arribarà a les cases i als establiments de tot el municipi. El mateix disseny també es farà servir per les banderoles i els vinils promocionals.

En total, es repartiran 12.000 exemplars d'aquest programa en format diari que conté l'agenda amb totes les activitats que es desenvoluparan durant el tercer trimestre en espais com la Cripta de l'Ermita, el Teatre del Casal, la Biblioteca Josep Salceda i Castells o les diferents sales d'exposicions. S'inclouen activitats de cicles com els Diumenges al Teatre, els Concerts a la Cripta de l’Ermita, el primer cicle de Tardor en dansa, la Biennal d’Art Contemporani Gastronòmic, el festival Accents, el Campus Extens de la Universitat Rovira i Virgili (URV), Escena Cambrils o el Festival Internacional de Jazz.  

“Volem posar en valor la singularitat de la nostra programació, enfocada en el petit format, que no es repeteix a altres ciutats de Camp de Tarragona i les Terres de l'Ebre”, destacava el regidor de Cultura, Jordi Barbarà, “consolidar aquesta programació pot afegir una característica més a la promoció de al nostra ciutat, com ho són la gastronomia o el turisme”.

«A Cambrils tenim fam de Cultura»

El lema que surt a la portada d'aquest “diari” és “A Cambrils tenim fam de Cultura”. Barberà creu que aquest nou disseny suposa un “salt de qualitat” que “empodera” la cultura cambrilenca. Precisament, conscienciar a la població del potencial de la programació i fer una crida als menys habituals a assistir-hi és una meta: “tenim un públic molt fidel, però també una part de la població que no coneix el que es fa a Cambrils”.

El fet d'externalitzar l'elaboració d'aquest disseny corporatiu –obra de Gerard Joan, que no s'ha volgut perdre la presentació– també respon a la necessitat de professionalitzar certs aspectes de la gestió cultural fins ara assumits pels propis treballadors de l'Ajuntament. Precisament, a la presentació hi han assistit les tècniques de Cultura, a més de representants del teixit cultural de la corporació municipal i d'entitats col·laboradores: el director del Museu d’Història; Gerard Martí; la presidenta de la Coral Verge del Camí, Lídia Utset; el programador d'Escena Cambrils, Iban Beltran; i la directora de la biblioteca municipal, Eva Ferré.

Mostra de la nova imatge gràfica de Cambrils Cultura (Foto: Cedida)

 

Comenta aquest article