Informació general

Serveis

Comaigua «Es mou amb tu» posa en marxa un punt d'informació mòbil

En aquest punt d’informació mòbil, es podran gestionar tràmits, conèixer possibles bonificacions o ajudes, i accedir a una àmplia gamma de serveis

Per Redacció

Punt mòbil de Comaigua que es va ubicar, ahir al matí, al passeig d'Albert
Punt mòbil de Comaigua que es va ubicar, ahir al matí, al passeig d'Albert | Cedida

Comaigua, l'empresa responsable de la gestió integral de l'aigua, ha posat en marxa un servei d'oficina mòbil amb l'objectiu d'apropar l'atenció presencial als residents de Cambrils. Aquesta iniciativa, que compta amb la col·laboració de l'Ajuntament de Cambrils, facilitarà la gestió de tràmits i consultes sobre el servei d'aigües. El servei estarà disponible el primer dimecres de cada mes, en horari de 9:00 a 13:00 hores, al passeig d’Albert, 1, coincidint amb el mercat setmanal per apropar més el servei a les persones.

Es podran realitzar de manera presencial totes les consultes i gestions que necessitin, sense necessitat de concertar cita prèvia. Amb aquesta iniciativa, Comaigua pretén millorar l'accessibilitat del servei, especialment per a les persones d'edat avançada, amb mobilitat reduïda o en situació de vulnerabilitat. En aquest punt d’informació mòbil, es podran gestionar tràmits, conèixer possibles bonificacions o ajudes, i accedir a una àmplia gamma de serveis.

El punt d'informació mòbil també servirà com un espai de conscienciació en el context actual de sequera. S'oferiran recursos per a l'estalvi d'aigua i es farà una anàlisi de la factura. "En funció de l'acollida, estudiarem l'ampliació de la xarxa local itinerant de suport a la ciutadania en els diferents municipis de la comarca", ha comentat Alfredo Clúa, alcalde de Cambrils i president de Comaigua.

"Ens movem amb tu" forma part del programa 'Comaigua amb tu', un projecte integral d'atenció al client que busca eliminar barreres d'accessibilitat, comprensió, econòmiques i digitals. Aquesta atenció multicanal, en constant evolució, té com a objectiu "situar al client al centre per garantir que tots els usuaris, sense excepció, puguin accedir als serveis, especialment aquells en situació de vulnerabilitat", ha destacat Tiphaine Anderbouhr, gerent de Comaigua.

Comenta aquest article