Camp

Turisme

El Patronat de Turisme de la Diputació destinarà 900.000 euros a la promoció dels territoris d'interior de la Costa Daurada

Properament el patronat signarà un conveni amb ajuntaments i consells comarcals on es detallaran les actuacions de màrqueting

Per Redacció

Imatge de la reunió telemàtica
Imatge de la reunió telemàtica | Cedida

El president del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, Carlos Brull, ha anunciat que aquest organisme invertirà un total de 900.000 euros entre el 2025 i el 2027 per tal de desenvolupar les actuacions del Pla Conjunt de Promoció Turística de l’interior de la Costa Daurada durant una trobada telemàtica amb representants d’ens públics de la demarcació. A aquesta inversió s’hi sumaran 150.000 euros més, provinents dels ajuntaments i consells comarcals que se sumin al pla conjunt, un acord que se signarà en forma de conveni en els propers mesos.

Amb l’objectiu d’augmentar i millorar el posicionament i la competitivitat de la Costa Daurada, des del Patronat de Turisme de la Diputació s’integren les diferents realitats territorials en l’estratègia de promoció de la marca turística. D’aquí neix el Pla Conjunt de Promoció Turística de l’interior de la Costa Daurada, que proposarà diferents actuacions de màrqueting estratègiques i innovadores, d’alt impacte i orientades a la demanda, tenint en compte criteris de segmentació i buscant visibilitzar l’element diferenciador de l’oferta turística de la destinació. Es concretarà en actuacions eficients que tinguin un desenvolupament accessible i sostenible.

Fixar un pla d'actuacions per al proper any

Properament el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona signarà un conveni amb els ens públics, principalment ajuntaments i consells comarcals, que establirà les actuacions concretes que es desenvoluparan durant el 2025, així com l’aportació econòmica que cada soci hi destinarà. Les actuacions estan ja perfilades i han tingut en compte les aportacions que els representants dels ens locals han fet arribar a través d’enquestes, entrevistes i focus grup que s’han portat a terme. Aquestes propostes s’han compartit amb els assistents a la trobada telemàtica que ha tingut lloc aquesta setmana, a partir de les seves aportacions s’acabaran de concretar i es fixarà el pla d’actuacions per al proper any.

D’aquesta manera, el Patronat de Turisme de la Diputació, segueix sumant esforços i treballant de manera coordinada amb els diferents agents del territori en la promoció de les nostres destinacions turístiques. Des del patronat es treballa per la descentralització, la diversificació i la desestacionalització de l’activitat turística, així com per incrementar l’impacte econòmic als territoris de l’interior de la Costa Daurada.

Comenta aquest article