Cultura

Música

El pianista Lluís Capdevila estrena a Cambrils «Mompou Revisited: Intimate Impressions»

Es tracta d'un treball que reinterpreta la primera obra publicada de Frederic Mompou –una suite de nou cançons– des de la mirada personal i jazzística del falsetenc

Per Redacció

Actuació de Lluís Capdevila acompanyat de Luca Santaniello i Miquel Àngel Cordero, ahir al vespre, a la Cripta
Actuació de Lluís Capdevila acompanyat de Luca Santaniello i Miquel Àngel Cordero, ahir al vespre, a la Cripta | Berta Ruiz

La Cripta de l'Ermita va ser l'escenari, ahir al vespre, d'una nova proposta musical emmarcada en la 17a Mostra Cambrils Jazz & Blues. El pianista i compositor falsetenc, Lluís Capdevila, va estrenar –per primera vegada al Camp de Tarragona– el seu nou disc Mompou Revisited: Intimate Impressions, un treball que reinterpreta la primera obra publicada de Frederic Mompou –una suite de nou cançons– des de la mirada personal i jazzística de Capdevila. Al concert, el pianista prioratí va estar acompanyat del bateria italià Luca Santaniello i del baixista falsetenc Miquel Àngel Cordero que va substituir un altre músic, el baixista grec Petros Klampanis, que forma part del seu trio habitual però que, per motius personals, li va ser impossible desplaçar-se fins a Cambrils. A l'inici del concert, el director de la mostra, Isaac Albesa, va presentar la formació afirmant que era "un plaer" tornar a tenir al Lluís Capdevila, novament, a Cambrils.

Al concert, el trio va oferir una proposta delicada i plena de matisos, on cada nota es converteix en una impressió íntima i on el jazz és un pont per descobrir nous matisos dins l’obra de Mompou. Una estrena molt especial que va captivar el públic assistent que omplia la sala de concerts de la Cripta.

Comenta aquest article