Informació general

Sinistre

Un incendi calcina part d'un pis i causa l'alarma a l'Eixample Platja

El sinistre es va produir ahir al matí a un tercer pis del carrer de les Balears i no va enregistrar ni víctimes ni ferits

Per Lluís Rovira i Barenys

Efectius dels bombers davant l'edifici sinistrat, ahir al matí
Efectius dels bombers davant l'edifici sinistrat, ahir al matí | Lluís Rovira i Barenys

Ensurt al número 9 del carrer de les Balears, a l’Eixample Platja, per l'incendi que es va declarar en un tercer pis d’un immoble, ahir al matí. Els bombers van rebre l’avís d’incendi a les 10,21 h a través d’una trucada al 112 i de seguida es van desplaçar sis dotacions fins a l’immoble afectat, on també hi van acudir els dispositius policials i els sanitaris. Els bombers van haver de sufocar el foc i fer efectives les tasques de ventilació tant del pis com de l’immoble. Al pis sinistrat no hi havia ningú i la resta de veïns de l’edifici ja havien sortit pel seu propi peu un cop havien detectat el fum i el foc.

El foc va afectar, sobretot, una habitació però el fum va emmascarar la resta del pis de manera que es va declarar inhabitable fins que no es facin les oportunes reparacions. El foc també va afectar parcialment un dels pisos de la quarta planta. L’ampli desplegament d’efectius i de sirenes va causar una sensació d’alarma i d’expectació en aquest barri densament poblat. Les causes de l'incendi, ara per ara, es desconeixen.

Comenta aquest article