Esports

Futbol

El Cambrils Unió es retroba amb la victòria a Gavà en un partit marcat per l'arbitratge

El col·legiat va ensenyar set targetes grogues i dues vermelles i l'encontrne va acabar sent un deu contra deu

Per Ferran Tuset

Jugadors del Cambrils Unió celebrant la victòria a Gavà
Jugadors del Cambrils Unió celebrant la victòria a Gavà | Cedida

Segona Catalana – Grup 6

Sporting Gavà 0 – Cambrils Unió 2

 

Gols: 0-1 m. 56 Marc Benito; 0-2 m. 90 Aaron.

Targetes: grogues a Estivill, Maireles, Raul Garcia, Humbert, Wedley i vermelles a Raül Garcia expulsat m. 39 i al porter Aleix Bel expulsat m. 40 a la banqueta

Alineació: Pau Moreno, Oriol, Raül Garcia, Estivill, Uri Benito, Maireles (Ivan m. 63), Marc Benito (Pau Prados m. 89), Carbassé (Cruañes m. 74), Iñaki (Aaron m. 82), Domínguez i Humbert (Wedley m. 74).

 

Importat victòria del Cambrils Unió contra un rival directe, l'Sporting Gavà, per aturar la pèrdua de punts. Feia tres jornades que els cambrilencs no sumaven cap victòria i, d'aquesta manera, s'allunyen de la zona de descens.

El partit al camp del Gavà va estar marcat per l'actuació arbitral. El col·legiat va ensenyar set targetes grogues en total i dues de vermelles. De fet, un moment clau de l'encontre va ser una picabaralla poc abans del descans i unes protestes que es van saldar amb l'expulsió per vermella directa del jugador cambrilenc Raül. Les protestes també van provocar l'expulsió del porter suplent, Aleix. Tot i estar amb un home menys, el Cambrils s'avançaria amb un gol de Marc Benito al minut 56.

Aquest gol, a més, també vindria acompanyat de l'expulsió per doble groga d'un jugador del Gavà, cosa que tornava a igualar els dos equips. El Cambrils Unió va saber mantenir l'avantatge al llarg de la resta del partit i, abans del final, Aarón Montalbo sentenciaria amb el 0-2 definitiu.

Amb aquest resultat, els cambrilencs són novens a quatre punts de la darrera plaça que dona accés al play-off i sis de la zona de descens.

Comenta aquest article