Esports

Judo

Un argent i un bronze pel Club Dojo Cambrils al Ranking Català infantil disputat al Vendrell

Nerea de Antonio va ser plata en -63kg i Tania Sellarès va ser bronze en la mateixa categoria

Per Redacció

Nerea de Antonio i Tania Sellarès al segon i tercer calaix del podi, respectivament
Nerea de Antonio i Tania Sellarès al segon i tercer calaix del podi, respectivament | Cedida

El Club Dojo Cambrils va obtenir uns excel·lents resultats al Ranking Català infantil Antonio Nacenta que es va disputar ahir al Poliesportiu Municipal del Vendrell. Cinc judoques del club local van participar, assolint bones posicions i fent un bon paper competitiu en aquest certamen en el qual va aconseguir un argent i un bronze.

A la categoria femenina van participar Tania Sellarès i Nerea de Antonio al pes de -63 kg, i Aura Balsebre, al pes de -57 kg. Pel que fa als nois, van participar Ayman Ndiaye, al pes de -46 kg, i Samuel Rojas, al pes de +66 kg.

Ndiaye va fer un molt bon paper guanyat els seus dos primers combats de classificació, tot i perdre el tercer combat i la repesca. El judoka del Club Dojo està millorant molt a nivell tècnic els seus atacs i a donat un salt important en el seu estil de lluita aquesta temporada. Pel que fa a Samuel Rojas, aquest ha guanyat el seu primer combat de la competició. El segon combat l’ha perdut i així també el tercer combat i ha estat eliminat a la repesca.

Un argent i un bronze en categoria femenina

En categoria femenina, Balsebre ha tingut sort en el sorteig i ha saltat la primera ronda. En segona ronda ha vençut una judoka lleidatana i, en el seu segon combat, el de semi finals, ha perdut contra una judoka de Mataró. En el tercer combat, Balsebre no ha pogut assolir la medalla de bronze i ha acabat la seva competició en cinquena posició.

Tania Sellarès, en el pes de -63 kg i Nerea de Antonio, companyes d'entrenament i de club, s'han hagut d’enfrontar en el primer combat en el qual De Antonio s’ha imposat a Sellarès i més tard ha guanyat un altre combat. Per la seva part, Sellarès només ha pogut guanyar un combat en tota la competició a la seva categoria. Amb aquest resultats, Nerea de Antonio ha estat subcampiona de la seva categoria. Per la seva part, Sellarès només ha pogut guanyar un combat en tota la competició, però ha assolit la medalla de bronze.

Bons resultats per la categoria infantil del club amb molts combats disputats i molt bones sensacions per continuar agafant experiència.

Comenta aquest article