Cultura

Fotografia

La Sala Àgora de l’Ajuntament inaugura una nova exposició dedicada a la carxofa, la flor d’hivern

L’Agrupació dPhoto’SB de Sant Boi firma aquest recull de quaranta fotografies que mostren de forma artística aquest producte tan arrelat a la cuina cambrilenca

Per Cristina Sierra

L'exposiciód dedicada a la carxofa es va inaugurar ahir al vespre
L'exposiciód dedicada a la carxofa es va inaugurar ahir al vespre | Cristina Sierra

La Sala Àgora de l’Ajuntament de Cambrils acull, des d’ahir al vespre, l’exposició fotogràfica "La carxofa, flor d’hivern", de l’Agrupació dPhoto’SB de Sant Boi. Una mostra formada per una quarantena d’imatges que donen protagonisme a un dels productes més arrelats a la cuina cambrilenca i que serveix per tancar la 6a Biennal d’Art Contemporani Gastronòmic de Cambrils.

El nou regidor de Cultura, Carlos Caballero, acompanyat del president de l’Agrupació dPhoto’SB, Pepe Martínez, i de la presidenta de l’Agrupació Fotogràfica Cambrils, Pilar Gonzalvo, van ser els encarregats de dirigir unes paraules als assistents que no es van voler perdre aquesta exposició. En la seva primera inauguració d’una mostra, Caballero va afirmar que aquesta tasca era "molt agradable" perquè ell gaudeix de la cultura i a més aquest recull d’imatges estava dedicat a un producte "tan nostre i mediterrani". 

Per la seva part, Martínez va agrair als companys de l’entitat cambrilenca i al consistori l’oportunitat de poder mostrar la feina i dedicació dels membres que formen part de la seva agrupació. "És un plaer col·laborar amb aquesta exposició", va dir.

"La carxofa, flor d’hivern" es podrà veure fins al proper 17 d’abril.

El nou regidor de Cultura, Carlos Caballero, amb Pilar Gonzalvo i Pepe Martínez (Cristina Sierra)

L'exposició es podrà visitar fins al 17 d'abril (Cristina Sierra)

 

Comenta aquest article