Obres
Els treballs per a l'eliminació dels ponts de l'antic traçat ferroviari avancen a bon ritme
Està previst que s'acabin les obres abans del 30 de juny als ponts del Molí d'Avall, Molí de la Torre i Vilafortuny, mentre que el pont de Mas Clariana no estarà llest fins a més endavant
Les obres d'eliminació dels ponts de l'antic traçat ferroviari continuen avançant a bon ritme. La previsió continua sent que els treballs s'acabin abans del 30 de juny als ponts del Molí d'Avall, Molí de la Torre i Vilafortuny. En canvi, el pont de Mas Clariana, al costat del càmping Cambrils Park, no estarà llest fins més endavant a causa de la complexitat de l'obra.
Pel que fa a l'obra del Molí d'Avall, aquesta Setmana Santa ja s'ha començat a abocar terra per eliminar el desnivell que hi havia entre la rotonda del vial del Cavet i l'altra banda de l'antic traçat ferroviari. El trànsit per aquesta via continua tallat, però no ha causat molts problemes de mobilitat perquè ja està obert el pas des de fa mesos al carrer del Camí de Sant Joan, davant del supermercat Aldi.
On sí que hi ha més problemes de mobilitat és a llevant, on el tall de l'avinguda de Vilafortuny ha agafat per sorpresa a molts turistes i veïns de segones residències. En aquest punt no hi ha moltes alternatives per arribar a la zona marítima i revistacambrils.cat va poder comprovar, el passat dimecres, que, tot i que la senyalització és clara, molts vehicles arribaven fins al punt del tall i havien de fer mitja volta per trobar un pas alternatiu. Com que la via també està tallada per als vianants, alguns intenten creuar per la zona en obres obrint forats les tanques de seguretat.
Aquest conjunt d'actuacions formen part del projecte impulsat per ADIF, que compta amb la col·laboració de l’equip tècnic del Departament d’Urbanisme de l’Ajuntament de Cambrils. Cal recordar que, aquestes obres, són el pas previ a la implementació del tramvia del Camp de Tarragona, la primera fase del qual està previst que entri en funcionament l'any 2028.