Informació general

Cambrils, Reus, Salou i Vila-seca faran promoció conjunta a Fitur on disposaran d'un estand de 121 m2

Per Lluís Rovira i Barenys

Teresa Pallarès, Marc Montagut, Xavier Graset i Anna López, ahir, al castell de Vila-seca, en motiu de la presentació de la propera promoció conjunta a Fitur

Una any més, els patronats de Turisme de Cambrils, Reus, Salou i Vila-seca tornaran a fer promoció conjunta a Fitur, la Fira Internacional de Turisme que se celebrarà a Madrid del 30 de gener al 4 de febrer. Sota el lema "Tot a un sol pas", els patronats de turisme de les quatre poblacions busquen la consolidació de la destinació multimarca, l'enriquiment de les ofertes turístiques amb l'aportació cultural, l'increment de la demanda turística, la millora de l'efectivitat de les accions publicitàries i la potenciació de la imatge de la destinació associada a la idea de qualitat.
La presentació de les accions turístiques conjuntes entre els quatre municipis va tenir lloc ahir al matí al castell de Vila-seca i va comptar amb la presència de Xavier Graset, regidor de Turisme de Vila-seca; Teresa Pallarès, regidora de Turisme de Reus; Marc Montagut, regidor de Turisme de Salou i Anna López, regidora de Turisme de Cambrils.

Estand conjunt de 121 m2

Aquest és el tercer any consecutiu que els quatre municipis faran promoció conjunta a Fitur. Enguany l'estand que compartiran serà de 121 m2 i disposarà de servei de bar, espai de magatzem, cuina, guarda-roba i 12 taules de treball. Es compta amb PortAventura com a col·laborador en el marxandatge així com també pel taller infantil que es farà durant els dies del cap de setmana.

Fitur serà el primer escenari de la col·laboració conjunta dels quatre municipis. A partir d'aquí, juntament amb la resta de patronats de Turisme de la Costa Daurada, estaran presents a les fires de Utrech, Toulousse, Berlín, Londres, Madrid, Navartur a Pamplona, SITC de Barcelona i Expovacaciones a Bilbao. A banda, els quatre municipis també faran promoció conjunta a Saragossa i a Sant Sebastià.

Entre el material editat hi ha un fulletó promocional conjunt en el que es promociona el sol i platja, la destinació familiar, la gastronomia, la cultura, l'oci i la natura. Aquest fulletó incorpora, enguany, una novetat, la incorporació d'una agenda d'activitats dels quatre municipis per a tot l'any. També s'ha ampliat a l'anglès, www.astepaway.com , els dominis del portal a través del qual es pot accedir als webs dels quatre patronats.

Comenta aquest article