Cambrils, Salou i Calafell es promocionen conjuntament a la localitat francesa de Lió
Imatge de l'acció promocional que els tres municipis van fer a la ciutat de Lió |
La promoció es va dur a terme en un dels centres comercials de major afluència de la ciutat, situat a pocs quilòmetres de Lió. Gràcies a la gestió portada a terme pel centre de promoció de turisme de Catalunya a França, Auchan ha editat un fullet amb productes turístics familiars de Catalunya que es va repartir pel centre comercial i per la fira Mahana de Lió, que també es va celebrar durant aquells dies.
El grup Auchan compta amb 122 hipermercats repartits per tot el territori francès, i compta amb uns 5'6 milions de clients a l'any. Voyages Auchan ofereix dos tipus de producte: ofertes promocionals mensuals i catàlegs bianuals. Les vendes les fan a distàncies i compten amb 50.000 clients consumidors de vacances. La xarxa Voyages Auchan està duent a terme el desenvolupament d'una nova estratègia, obrint punts de venda com per exemple a Lille i renovant la seva pàgina web www.voyagesauchan.com.
Aquesta gran acció contemplarà també la creació d'un flyer que inclourà totes les destinacions de turisme familiar certificades a Catalunya i del qual es faran 165.000 exemplars que es repartiran pels 122 hipermercats; també es faran cartells informatius sobre viatges, una campanya de difusió sobre les destinacions de turisme familiar o l'edició d'una guia alimentària de Catalunya.