Cambrils, Reus, Salou, Vila-seca i La Pineda Platja es promocionen conjuntament a Lleida
Com a darrera acció abans de lestiu i continuant amb les promocions previstes entre els Patronats de Turisme de Cambrils, Reus, Salou i Vila-seca i La Pineda Platja, avui divendres i demà dissabte, es realitzarà una promoció conjunta a la ciutat de Lleida, concretament a la Plaça Sant Francesc, una de les principals zones comercials de la ciutat i de més afluència de públic.
El mercat català és un dels més importants per als quatre municipis turístics. Per la proximitat, les seves estades acostumen a ser de cap de setmana i es van repetint al llarg de lany.
Per aquesta acció, la selecció del lloc on realitzar la promoció ha estat estudiat acuradament; es situa dins lemblemàtic eix comercial, una zona de gran afluència de públic, sobretot, els caps de setmana. Lespai promocional serà una carpa de 20m2 retolada amb fotografies identificatives de les quatre destinacions i els noms dels quatre municipis, una pantalla de plasma situada en el mateix estand mostrarà contínuament imatges dels municipis així com de la Costa Daurada.
Els Patronats de Turisme dels quatre municipis, sota la marca paraigües de la Costa Daurada, preveuen repartir uns 12.000 fullets informatius, dentre els que cal destacar el fulletó conjunt que els Patronats van presentar a la fira FITUR així com material promocional.
Guia conjunta d'activitats
Els Patronats estan treballant en la segona edició duna guia conjunta dactivitats destiu que es començarà a distribuir a partir de la segona quinzena de juny. Un total de 20.000 unitats estaran a disposició dels turistes en les oficines dinformació dels quatre municipis per facilitar la informació festiva i doci de lestiu i oferir una eina senzilla de consultar i en diferents idiomes, en la que per odre cronològic el turista es pugui organitzar la seva pròpia ruta.
El mercat català és un dels més importants per als quatre municipis turístics. Per la proximitat, les seves estades acostumen a ser de cap de setmana i es van repetint al llarg de lany.
Per aquesta acció, la selecció del lloc on realitzar la promoció ha estat estudiat acuradament; es situa dins lemblemàtic eix comercial, una zona de gran afluència de públic, sobretot, els caps de setmana. Lespai promocional serà una carpa de 20m2 retolada amb fotografies identificatives de les quatre destinacions i els noms dels quatre municipis, una pantalla de plasma situada en el mateix estand mostrarà contínuament imatges dels municipis així com de la Costa Daurada.
Els Patronats de Turisme dels quatre municipis, sota la marca paraigües de la Costa Daurada, preveuen repartir uns 12.000 fullets informatius, dentre els que cal destacar el fulletó conjunt que els Patronats van presentar a la fira FITUR així com material promocional.
Guia conjunta d'activitats
Els Patronats estan treballant en la segona edició duna guia conjunta dactivitats destiu que es començarà a distribuir a partir de la segona quinzena de juny. Un total de 20.000 unitats estaran a disposició dels turistes en les oficines dinformació dels quatre municipis per facilitar la informació festiva i doci de lestiu i oferir una eina senzilla de consultar i en diferents idiomes, en la que per odre cronològic el turista es pugui organitzar la seva pròpia ruta.