Can Bosch obté el quart lloc en el Trophée Gosset Celebris d'Espanya
![]() | |
Montserrat Costa, Joan Bosch i Manel Subirà sommelier del restaurantal celler del restaurant el passat mes de novembre |
La selecció dels finalistes es va realitzar a Barcelona el 17 de juny i a finals del mes de setembre es va anunciar el nom dels tres guanyadors al Casino de Madrid, en un acte que va comptar amb la presència de Jean Pierre Cointreau president de Gosset.
El quart millor restaurant pel que fa la seva carta de champagne
Els guanyadors del certamen van ser en primer lloc el restaurant El Bohío de Illescas, a la província de Toledo, en segon lloc el restaurant Aquarius d'Andorra i en tercer lloc el restaurant Martín Berasategui de Lasarte, a la província de Guipúscoa. Can Bosch va quedar classificat en quart lloc, cal destacar que en l'edició anterior el restaurant cambrilenc també va estar entre els finalistes.
Joan Bosch propietari de Can Bosch va comentar que aquest guardó és "un reconeixement a la feina feta pel que fa a la gestió de la bodega" i va voler destacar el paper del seu sommelier Manel Subirà. Actualment la carta de Can Bosch conté més de 800 referències i tal i com va explicar Bosch "això comporta una selecció acurada i justa".