L'àrea de Turisme instal·la plafons informatius amb els horaris i preus del trenet turístic
![]() |
Els tòtems estan situats al passeig de les Palmeres, a la plaça dels Carabiners i el passeig d'Albert |
La setmana passada es van instal·lar uns tòtems amb informació sobre el recorregut, preus i horaris del trenet turístic a tres punts del municipi: a la plaça dels Carabiners, al passeig de les Palmeres i al passeig d'Albert. El trenet turístic va ser un èxit durant la Setmana Santa de 2008, quan 800 persones van pujar-hi i van fer la ruta pel nucli antic, aconseguint així un èxit de participació. Enguany, l'àrea de Turisme de Cambrils ha mantingut els preus durant aquests dies festius, i ha creat un tiquet de mig recorregut per a les persones majors de 65 anys i per als nens (d'entre 5 i 12 anys), amb un preu d'un euro.
El recorregut turístic d'enguany incorpora una novetat per tal de satisfer les inquietuds dels veïns del nucli antic i de l'Associació comercial VilaCentre. Es tracta de fer una parada al passeig d'Albert, per afavorir el flux tant dels veïns com dels turistes.
Segons la regidora de Turisme Ana López, l'any passat ja es va col·locar un planell informatiu al passeig de les Palmeres, amb el qual l'equip de turisme va detectar que era molt efectiu per tal de millorar la comunicació. "És per aquest motiu que enguany hem volgut ampliar la instal·lació d'aquesta informació col·locant-ne dos més en dos punts estratègics de la població", comenta López.