Societat

Cambrils es promociona com a destinació familiar a la capital irlandesa, Dublín

Per Redacció

La directora del Patronat de Turisme, Amèlia Rico, amb representats del tour operador irlandès

Una delegació de turisme de Cambrils es va desplaçar a la capital irlandesa per dur-hi a terme una sèrie d'accions promocionals en representació del municipi. El Director de l’Hotel Trip Port Cambrils —Gustavo Cabedo—, acompanyat per la directora del Patronat de Turisme —Amelia Rico— i per la responsable de workshops i famtrips del Patronat —Maite Gascón— van presentar conjuntament la destinació cambrilenca a un grup de 20 agents de viatges del tour operador Budget. Els agents van poder veure un vídeo promocional en el que apareixia l'àmplia oferta turística de Cambrils, i també van disposar de tota la informació referent a les seves platges. Aquest tour operador és actualment el més important d’Irlanda i disposa de 35 oficines arreu del país.

La delegació cambrilenca va aprofitar per entrevistar-se amb el director de l’Oficina Espanyola de Turisme a Dublín —José Manuel de Juan— per analitzar les possibilitats promocionals i els possibles acords de col·laboració per potenciar Cambrils dintre d’aquest mercat. També van coincidir amb la responsable de vendes de Ryanair a Espanya —Carla Margalef—. L'aerolínia irlandesa de baix cost connecta diàriament Dublín amb l’aeroport de Reus i per tant, és un canal de pas molt rellevant per poder fer arribar el turisme de Dublín a Cambrils.

1.200.000 visitants d'un total de 4.200.000 habitants

El perfil del turista irlandès és fonamentalment familiar, i estan molt acostumats a fer un turisme de caire internacional. Espanya és la seva primera destinació turística amb 1.200.000 visitants, d’un total de 4.200.000 habitants. Les Canàries, la Costa del Sol, la Costa Daurada i les Illes Balears, són les seves principals preferències.

Cal destacar que és el primer cop que es realitza una acció de màrqueting conjunta entre destinació i producte i tant els agents de viatges, com els responsables de contractes i de vendes del tour operador es van mostrar molt receptius a la iniciativa.

Comenta aquest article