Informació general

Es presenten 12 anuncis de publicitat turística en la primera edició dels Premis Publicity

Per Redacció

Membres del jurat observant les peces que s'han rebut a la primera edició d'aquests premis

Les segones Jornades de Publicitat i Promoció Turística que se celebrarà a Cambrils el proper 27 de novembre, han volgut apropar-se als estudiants dels sectors de la Publicitat i el Turisme amb la creació dels Premis Publicity’09, que premien la millor creació d’anunci turístic. Aquesta primera edició, que ha comptat amb la col·laboració de la Universitat Rovira i Virgili, ha rebut dotze peces promocionant les següents destinacions turístiques: Canberra (Austràlia), Singapur, Lhasa (Tibet), Chihuahua (Mèxic), Münster (Alemanya), Tijuana (Mèxic), Estats Units d’Amèrica, Ginebra i Vietnam.

El jurat compta amb professionals dels sectors als que va dirigida la jornada i està format per la Ana López, regidora de Turisme de l’Ajuntament de Cambrils; Octavi Bono, gerent del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona; M. Eugènia Arbó, presidenta de l’Associació Hotelera Salou - Cambrils - la Pineda; Montserrat Grau, delegada del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya; Estanislau Pastor, delegat de l’Associació Empresarial de Publicitat a Tarragona; José Marín, director de l’agència de publicitat Marketing Land i Sunsi Huertas, professora dels estudis de Publicitat de la Unitat Predepartamental de Comunicació de la Universitat Rovira i Virgili.

Els membres del jurat han destacat l’altíssim nivell de les peces presentades, la gran majoria procedents d’estudiants de la Llicenciatura de Publicitat i Relacions Públiques, de la Universitat Rovira i Virgili. D’acord amb el lema d’aquesta edició “Selecció d’atributs i Posicionament”, s’ha valorat que els participants hagin treballat ambdós conceptes en el procés creatiu dels cartells.

"Els primers en premiar als futurs professionals"

La regidora de Turisme de Cambrils —Ana López— ha manifestat la satisfacció dels membres del Patronat, entitat organitzadora de la jornada, en veure l’alta participació i la qualitat dels anuncis. També ha destacat la importància d’aquests premis, que són els primers en premiar als futurs professionals de Publicitat i Turisme, des de la creació d’aquests estudis propis a la URV.

Les peces s’exposaran en el marc de la jornada Publicity’09, el proper 27 de novembre, a l’Hotel Tryp Port Cambrils i la lectura del veredicte tindrà lloc en la clausura de l’esdeveniment, a les 18 hores. El primer premi seran dues acreditacions al festival El Sol de San Sebastián i una estada d’un cap de setmana en la mateixa ciutat; el segon premi seran dues Nintendo Wii, gràcies a la col·laboració de l’empresa Marketing Land, i el tercer premi seran dues subscripcions anuals a les revistes Emprendedores i DeViajes, del grup Hachette.

La jornada va adreçada a tots els professionals del sector de la Publicitat i el Turisme i té un preu d’inscripció de 70 euros per professionals i 30 euros per estudiants.

Comenta aquest article