Es presenten 12 anuncis de publicitat turística en la primera edició dels Premis Publicity
![]() |
Membres del jurat observant les peces que s'han rebut a la primera edició d'aquests premis |
Les segones Jornades de Publicitat i Promoció Turística que se celebrarà a Cambrils el proper 27 de novembre, han volgut apropar-se als estudiants dels sectors de la Publicitat i el Turisme amb la creació dels Premis Publicity09, que premien la millor creació danunci turístic. Aquesta primera edició, que ha comptat amb la col·laboració de la Universitat Rovira i Virgili, ha rebut dotze peces promocionant les següents destinacions turístiques: Canberra (Austràlia), Singapur, Lhasa (Tibet), Chihuahua (Mèxic), Münster (Alemanya), Tijuana (Mèxic), Estats Units dAmèrica, Ginebra i Vietnam.
El jurat compta amb professionals dels sectors als que va dirigida la jornada i està format per la Ana López, regidora de Turisme de lAjuntament de Cambrils; Octavi Bono, gerent del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona; M. Eugènia Arbó, presidenta de lAssociació Hotelera Salou - Cambrils - la Pineda; Montserrat Grau, delegada del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya; Estanislau Pastor, delegat de lAssociació Empresarial de Publicitat a Tarragona; José Marín, director de lagència de publicitat Marketing Land i Sunsi Huertas, professora dels estudis de Publicitat de la Unitat Predepartamental de Comunicació de la Universitat Rovira i Virgili.
Els membres del jurat han destacat laltíssim nivell de les peces presentades, la gran majoria procedents destudiants de la Llicenciatura de Publicitat i Relacions Públiques, de la Universitat Rovira i Virgili. Dacord amb el lema daquesta edició Selecció datributs i Posicionament, sha valorat que els participants hagin treballat ambdós conceptes en el procés creatiu dels cartells.
"Els primers en premiar als futurs professionals"
La regidora de Turisme de Cambrils Ana López ha manifestat la satisfacció dels membres del Patronat, entitat organitzadora de la jornada, en veure lalta participació i la qualitat dels anuncis. També ha destacat la importància daquests premis, que són els primers en premiar als futurs professionals de Publicitat i Turisme, des de la creació daquests estudis propis a la URV.
Les peces sexposaran en el marc de la jornada Publicity09, el proper 27 de novembre, a lHotel Tryp Port Cambrils i la lectura del veredicte tindrà lloc en la clausura de lesdeveniment, a les 18 hores. El primer premi seran dues acreditacions al festival El Sol de San Sebastián i una estada dun cap de setmana en la mateixa ciutat; el segon premi seran dues Nintendo Wii, gràcies a la col·laboració de lempresa Marketing Land, i el tercer premi seran dues subscripcions anuals a les revistes Emprendedores i DeViajes, del grup Hachette.
La jornada va adreçada a tots els professionals del sector de la Publicitat i el Turisme i té un preu dinscripció de 70 euros per professionals i 30 euros per estudiants.