Informació general

Tot a punt per a la segona Jornada de Publicitat i Promoció Turística Publicity'09

Per Berta Ruiz



L'alcalde Robert Benaiges, i la regidora de Turisme –Anna López–, ahir en roda de premsa
El proper divendres 27 de novembre tindrà lloc a l'Hotel Tryp Port Cambrils la II Jornada de Publicitat i Promoció Turística Publicity'09. L'alcalde de Cambrils –Robert Benaiges– i la regidora de Turisme –Anna López– presentaven ahir en roda de premsa els darrers detalls d'aquesta jornada de treball que uneix el món de la publicitat i el món del turisme, en aquesta ocasió sota el lema "Selecció d'atributs i posicionament".

Reconeguts professionals del turisme i la publicitat

La regidora de Turisme –Anna López– va repassar el programa d'aquesta jornada de treball que comptarà amb una destacada participació de reconeguts nom dins del món del turisme i la publicitat com el fundador de l'agència MMLB i creatiu publicitari –Marçal Moliné–, el secretari general tècnic de presidència del Consell Insular d'Eivissa –Paco Medina–, el cap de servei de promoció i desenvolupament econòmic del Cabildo de Lanzarote –Juan Betancort–, el director gerent de Turismo de San Sebastián –Manu Narváez–, el cap de premsa i professor de la Facultat de Comunicació Blanquerna –Josep M. Brugés–, el director de l'agència Contrapunto –David Coral– i el fundador de Brandgineering, Carlos de la Guardia. Cal destacar que l'acte d'inauguració, si no hi ha canvis d'última hora, comptarà amb la presència del conseller d'Innovació, Universitats i Empresa de la Generalitat –Josep Huguet– i l'alcalde de Cambrils, Robert Benaiges.

De moment, 70 inscrits i una dotzena de treballs presentats al primer concurs creatiu

A data d'avui, la jornada compta amb 70 persones inscrites, segons va comentar López, tot i que s'espera que aquesta xifra creixi amb les inscripcions de darrera hora. A banda, aquesta segona edició també compta amb una novetat que és un concurs creatiu de publicitat adreçat a estudiants. L'organització ha rebut una dotzena de treballs que seran exposats en el marc de la jornada durant la qual també es coneixerà el guanyador que rebrà dues acreditacions al Festival El Sol i una estada d'un cap de setmana a San Sebastià; el segon classificat rebrà dues Nintendo Wii gràcies a la col·laboracicó de MarketingLand i el tercer classificat guanyarà una subscripció anual a les revistes Emprendedores i DeViajes. Anna López va finalitzar dient que, "esperem que aquesta jornada serveixi per reflexionar sobre la publicitat turística, i que n'aprenguem tots plegats de les diferents experiències".

En la seva intervenció, l'alcalde de Cambrils –Robert Benaiges– també va destacar "la qualitat de la jornada pels professionals que hi participaran" i per l'objectiu fonamental de fer de Cambrils una destinació amb segell de qualitat en tota la seva oferta. Benaiges va recordar "l'èxit" de la primera edició de Publicity l'any 2007 i va comentar que amb la construcció del futur palau de fires i congressos, "Cambrils podrà donar cabuda a tot tipus de congressos. Aquest és un camí molt interessant que ens posiciona des d'un àmbit diferent al que ofereixen la resta de les ciutats turístiques".

Comenta aquest article