Informació general

Es remodela el tram del carrer de Santa Joaquima de Vedruna a l'entrada i sortida del barri de l'Eixample

Per Lluís Rovira i Barenys

Les obres de remodelació es faran en el tram que va des del passeig La Salle fins a la cruïlla amb el carrer de Sant Isidre

Aquest proper dilluns 22 de febrer s'iniciaran unes obres de remodelació al carrer de Santa Joaquima de Vedruna, en el tram comprès entre el passeig de la Salle i el carrer de Sant Isidre que contemplen l'eixamplament de les voreres, un nou asfaltat i la col·locació de guals adaptats als vianants. Aquesta remodelació té un pressupost de més de 81.389 euros i es preveu que tota l'obra estigui enllestida per Setmana Santa.

Actualment, els paviments de la calçada i de les voreres del carrer de Santa Joaquima de Vedruna es troben en mal estat. El que es farà en aquesta actuació és pavimentar la calçada, que tindrà 6 metres d'amplada, i eixamplar fins a 3 metres les voreres. A banda, també es plantarà arbrat. El que també suposarà aquesta obra és la desaparició de llocs d'aparcament en aquest tram de carrer.
Aprofitant la reforma, a més, es modificarà el curs de les aigües superficials de pluja, conduint-les pel carrer de Sant Isidre. A banda, al tram del passeig de Joan Baptista de la Salle que creua amb el carrer de Santa Joaquima de Vedruna, es modificaran els guals de vianants, posant-ne uns de 5 metres d’ampla útil per a millorar el trànsit de vianants al passeig.

Important afectació del trànsit a l'Eixample

Aquest tram de carrer que es remodelarà és la principal via d'entrada i sortida del barri de l'Eixample amb la resta del nucli urbà. Segons es precisava ahir a Revista Cambrils Diari Digital, l'Ajuntament no ha previst cap reordenació viària en motiu d'aquestes obres per la qual cosa els vehicles provinents de la part superior de la Vila que vulguin entrar al barri ho hauran de fer pel carrer de la Verge de Montserrat. D'altra banda, els vehicles que surtin del barri i hagin d'anar a la part superior de la Vila hauran de donar la volta pel pont de davant de la Creu de la Missió, a la Platja.

40 dies sense poder utilitzar el  propi pàrquing

La sorpresa majúscula se l'han emportat els usuaris del pàrquing que hi ha en aquest tram de carrer i dels diferents magatzems on també s'hi aparquen cotxes. En un comunicat enganxat fa pocs dies a les portes d'entrada dels edificis s'avisa que mentre durin les obres no es podrà fer ús dels pàrquings dels edificis. Això significa que la gent que aparca els seus vehicles en els pàrquings dels edificis d'aquest tram de carrer s'haurà de buscar solucions alternatives o bé, deixar els vehicles, cotxes i motos, al carrer durant tot aquest temps. Aquesta mesura tan dràstica ha provocat l'estupefacció i la indignació dels veïns que no entenen com se'ls pot impedir l'accés durant tant de temps als seus pàrquings.

Comenta aquest article