Societat

Dos restaurants de Cambrils promocionen la marca de Cuina Catalana

Per Redacció

El segell de qualitat de la marca Cuina Catalana

El restaurants "Montserrat" i "Tem" de Cambrils han obtingut la homologació Cuina Catalana, un segell de qualitat que vol distingir i promocionar els plats típics de la nostra terra. Així doncs, aquesta campanya de difusió té l'objectiu de promocionar els establiments de restauració que elaboren cuina tradicional catalana. Aquesta iniciativa promoguda per la Fundació Institut Català de la Cuina, amb la col·laboració de Consell Comarcal del Baix Camp, ha atorgat aquesta marca a tres restaurants més de la comarca: "La Fonda Emilio" de les Borges del Camp, "El Celler de l'Arbocet", i "Pa torrat de Castellvell del Camp".

La marca Cuina Catalana està sustentada i avalada amb un contingut i un estudi específic, el Corpus Culinari Català. Aquest estudi és un inventari gastronòmic de Catalunya que es troba en fase de revisió i ampliació i que recull el un receptari tradicional de la cuina catalana. Segons la Fundació Institut Català de la Cuina aquesta marca, pretén ser una eina per preservar la cuina catalana i promoure el consum dels productes alimentaris de qualitat del territori català a fi de garantir al consumidor el seu origen, seguretat i qualitat.

La campanya ha començat aquesta setmana amb la col·locació de les plaques identificatives als restaurants, i finalitzarà el pròxim dia 19 de març de 2010 amb la Diada de la Cuina Catalana.

Comenta aquest article