La Costa Daurada central registra una ocupació de més del 70% durant la Setmana Santa
![]() |
El port de Cambrils es va omplir de gent passejant durant aquests dies de Setmana Santa |
La Costa Daurada central ha registrat una ocupació hotelera de més del 70% de les places totals al llarg d'aquesta Setmana Santa, segons dades de l'Associació Hotelera Salou - Cambrils - La Pineda. Els dies de major afluència van concentrar-se en Divendres Sant i dissabte, amb uns màxims del 90% d'ocupació.
Les xifres assolides aquests dies festius suposen un lleuger increment respecte el mateix període de l'any passat, i els hotelers i restauradors en fan un balanç positiu. Cambrils n'era un exemple aquests dies, amb una gran afluència de visitants i turistes pels seus passejos i pel seu litoral.
Animació familiar pel port
D'altra banda, per animar l'activitat d'aquests dies, Turisme de Cambrils va organitzar el passat dissabte a la tarda un espectacle d'animació familiar, davant del Club Nàutic. Aquest va comptar amb la presència de "El Senyor C" que va animar a la canalla amb un espectacle d'equilibris, foc i humor. L'animació també va anar acompanyada de dos personatges infantils que van muntar una cercavila fins al passeig de les Palmeres, on esperava el Show Comic de Guasoski.
![]() |
Espectacle d'animació infantil al port de Cambrils el passat dissabte al matí |