El PP demana a l'Ajuntament que estableixi un punt de celebració en cas que la selecció espanyola de futbol guanyi el Mundial
![]() |
Imatge d'aficionats celebrant la victòria de la selecció espanyola de futbol a l'Eurocopa'08, el 29 de juny de 2008, a l'inici de la rambla de Jaume I |
El PP de Cambrils, a través de la regidora popular Carme Cros va demanar ahir públicament que l'Ajuntament estableixi un punt de celebració en cas que la selecció espanyola de futbol guanyi el Mundial de futbol el proper diumenge 11 de juliol.
Segons va dir Cros, "en previsió que la selecció espanyola pugui guanyar el Mundial i donat que sortirà molta gent al carrer, creiem que seria bo que per part de l'Ajuntament es donés a conèixer un lloc on poder anar a celebrar-ho, tant si es guanya com si no, i que la Policia Local fes un dispositiu especial de cara a que no hi hagi cap alteració de l'ordre públic". La regidora del PP va recordar que el passat dimecres 7 de juliol ja va sortir molta gent al carrer a celebrar-ho, després que Espanya aconseguís el pas a la final del Mundial de futbol, i que el proper diumenge la celebració es podria "desbordar".
Carme Cros també va voler felicitar a la selecció espanyola de futbol pel paper que està fent en aquest campionat. D'altra banda, va reiterar que "no demanarem que l'Ajuntament instal·li una pantalla gegant per a seguir el partit, perquè això significaria una despesa important. Seguint amb la nostra línia d'austeritat no ho demanarem, perquè sempre diem que s'han d'evitar despeses innecessàries".