Societat

Els mitjans digitals del Camp de Tarragona enceten el cicle de debats de la demarcació de Tarragona del Col·legi de Periodistes

Per Redacció

Adrià Muñoz, Pitu Tarrasa, Marià Arbonès, Lluís Rovira i Guillem Ramos-Salvat, en un moment del debat sobre mitjans digitals a la seu de la demarcació de Tarragona del Col·legi de Periodistes

Revista Cambrils Diari Digital va ser un dels cinc mitjans convidats al debat celebrat ahir al vespre a la seu de la demarcació de Tarragona del Col·legi de Periodistes de Catalunya. Aquest acte, que portava per títol Els mitjans digitals del Camp de Tarragona, ha estat el primer d'una sèrie de debats sectorials per analitzar l'estat de la professió que ha engegat, aquest curs, la demarcació de Tarragona del Col·legi de Periodistes de Catalunya i va comptar amb la participació de Marià Arbonès (Reusdigital.cat), Pitu Tarrasa (Tottarragona.cat), Adrià Muñoz (Tarragona21.cat), Guillem Ramos-Salvat (Delcamp.cat) i Lluís Rovira (Revistacambrils.cat).

El president de la demarcació de Tarragona del Col·legi de Periodistes, Ignasi Soler, va fer la presentació del debat que va girar, en una primera exposició, sobre l'aportació dels mitjans digitals a l'espectre comunicatiu, la seva capacitat de desenvolupament, la seva viabilitat econòmica i el futur creixement dels mitjans digitals. Al llarg de l'hora i mitja de debat, que va comptar amb la interacció del públic, es va abordar un dels temes més candents dels mitjans digitals, la gestió dels comentaris dels lectors. En aquest punt tots els ponents van estar d'acord en la importància que tenen tant per l'audiència dels mitjans com per la interacció entre periodistes i lectors.
El Camp de Tarragona té una bona representació de mitjans digitals i tots els ponents presents al debat van estar d'acord en la força creixent d'aquests mitjans de cara al futur més immediat.

Comenta aquest article