Opinió

Cambrils ho notarà

Torno a Cambrils després de dos viatges seguits a Madrid on hem treballat per seguir posicionant la marca Cambrils al món. Hem parlat de gastronomia, de turisme familiar però cada cop més de cicloturisme i d’activitats nàutiques. Amb l’equip del Patronat de Turisme hem analitzat les noves tendències del sector turístic, gastronòmic i hem presentat productes propis de la nostra terra a reconeguts xefs, hotelers i professionals del sector.
Cambrils, sense deixar de ser una població marinera, creix, millora constantment per donar més qualitat de servei als milers de turistes que cada any aposten per la nostra localitat. La consolidació del calendari gastronòmic o la remodelació i ampliació d’hotels refermen que som un motor viu, consolidat i amb ganes de seguir sent un dels eixos principals de la Costa Daurada.
L’estada d’equips de ciclisme a establiments de la nostra localitat ajuden, poc a poc, a desestacionalitzar la temporada d’estiu. Sense cap mena de dubte, queda molt per fer i nous mercats amb els que treballar. Ens agrada pensar que cada cop més, Cambrils també es pot fer un lloc com a plató publicitari. De fet, ja tenim alguns exemples que ens ajuden a seguir mostrant a diferents sectors el nostre potencial.
Els bons indicadors turístics que tenim fins al moment, només fan que reforçar que enguany viurem una bona temporada turística. És cert que la Setmana Santa pràcticament la tenim a tocar, però els nous acords ens permetran rebre més turistes holandesos, irlandesos, russos i bona part del turisme de proximitat i de l’estat espanyol que ja tenim consolidat amb segones residències.
Amb l’obertura del parc temàtic de Ferrari Land al 2017 aposto per les bones sensacions que se’m desperten quan miro més enllà dels propers mesos. Cal alçada de mires, seduir als nostres turistes, dotar de valor i essència cada acte, despertar-los-hi un somriure i treballar de valent per no perdre l'oportunitat que tenim amb aquests bons indicadors. Cambrils ho notarà.