Gastronomia
L'Escola d'Hoteleria i Turisme i l'Escola de Dansa del Centre de Lectura de Reus s'uneixen, dissabte, en la segona edició de l'Òrbita Gastronòmica
El proper dissabte 3 de maig de les 10.30 a les 13.00 hores, al Teatre Bartrina de Reus es faran demostracions i degustacions gastronòmiques i coreografies
L’Escola d’Hoteleria i Turisme de Cambrils i l’Escola de Dansa del Centre de Lectura de Reus organitzen la segona edició de l’Òrbita Gastronòmica, una jornada en la qual la gastronomia i la dansa es fusionen per impulsar la cultura i el producte de proximitat. L’Escola d’Hoteleria i Turisme de Cambrils està fermament compromesa amb la formació del seu alumnat, posant en valor la importància que tenen els aliments i la cuina del nostre entorn per la seva qualitat i excel·lència i, apostant per l’agricultura local i del territori.
Una bona manera de compartir aquests valors i coneixements és treballant conjuntament amb les institucions que envolten en l’organització de la jornada Òrbita Gastronòmica. Aquest és un projecte vinculat als Projectes Òrbita, un d’aquests són els Premis Òrbita de dansa contemporània, que es va dur a terme el passat més de febrer al teatre Bartrina de Reus, organitzats per l’Escola de Dansa del Centre de Lectura de Reus.
El proper dissabte 3 de maig de les 10.30 a les 13.00 hores, al Teatre Bartrina de Reus es faran demostracions i degustacions gastronòmiques en les què s'utilitzaran aliments km0 del Mercat de Reus i de les principals DOP i IGP del territori i de les coreografies de l’Escola de Dansa del Centre de Lectura de Reus.